torsdag 16. juni 2011

I dag får jeg nytt leketøy. Ny iPhone!

Vel, det er ikke bare ett leketøy. Det er også et svært nyttig verktøy.

Jeg skriver dårlig, så det er en elektronisk notatblokk som alltid er med meg.

Jeg husker dårlig, så det er god hjelp til bankkoder og passord, samtidig som det er relativt sikkert.
Selve telefonen er låst med en kodelås, og minneprogrammet er også låst med ett annet passord. Det eneste jeg må passe på er at ingen ser over skulderen på meg mens jeg sjekker bankkortkoden.

Det er en kalender så risikoen for at jeg glemmer dagens avtaler er svært liten.

Det er handlelisteprogram, så jeg kan se hva jeg mangler og hva som bør kjøpes inn.

Det er en underholdningsstasjon, med både lydbøker og musikk, slik at tiden aldri rekker å bli kjedelig.

Ventetiden er beste tiden jeg har.
Da har jeg en god unnskyldning til å gjøre ingenting!

Ingen kommentarer: